HTML

Egy csipetnyi magyar valóság...

Aktuális magyar élethelyzetek, kissé ironikus szemszögből, rövid írásokban bemutatva.

Az oldalon található anyagok a szerző tulajdonát képezik, és írásbeli engedély nélkül nem másolhatóak.

Kapcsolatfelvételhez a zoltan.fegyver[kukac]gmail.com címre írjon.

A Mindennapi magyarságok novelláskötet elektronikus változatát ide kattintva töltheti le.

2015.04.24. 20:09 F. Z.

A potyautas

Címkék: tévedés valóság hétköznapok élethelyzet képmutatás

Mikor megláttam, hogy közeledik felém, azonnal tudtam, mit szeretne. Rendszeresen megkért ugyanis, hogy legyek olyan szíves autóval – ha már nekem, mint a társadalom egy szerencsésebb tagjának úgyis megadatott ez a kegy – hazaszállítani, hiszen ennyit igazán megtehetek érte; sejthető volt tehát, hogy most is hasonló szándékkal közeledik. Ma azonban már betelt a létszám, több ismerősöm is megkért korábban, hogy segítsek nekik a hazajutásban.

Mivel elég közel járt, gondoltam, megspórolok neki egy kis időt, így előzékenyen megszólítottam:

– Ne haragudj, ma nem tudlak hazaszállítani, sajnos már tele van az autó.

Teljesen kikelt magából:

– Micsoda? Azt gondolod, csak azért jöhetek ide hozzád, hogy hazaszállítassam magam? Igen, vannak kéréseim néha, de ez nem azt jelenti, hogy ne fordulhatnék hozzád néhanapján mint barát a baráthoz, és ne érdeklődhetnék önzetlenül például a hogyléted felől!

Leforrázva, némán álltam ott. Végül ő szólalt meg először:

– Hogy vagy egyébként?

– Most éppen nem túl jól, azt hiszem lassan indulok is – az arcom izzó vörösen égett, nem tudtam a szemébe nézni.

– Szervusz… – köszönt el.

– Szervusz… – motyogtam zavartan.

Alig tettem meg néhány lépést, mikor utánamkiáltott:

– Biztosan nincs egy szabad helyed? Akár a csomagtartóban is jó lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korrajz.blog.hu/api/trackback/id/tr87396398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása