HTML

Egy csipetnyi magyar valóság...

Aktuális magyar élethelyzetek, kissé ironikus szemszögből, rövid írásokban bemutatva.

Az oldalon található anyagok a szerző tulajdonát képezik, és írásbeli engedély nélkül nem másolhatóak.

Kapcsolatfelvételhez a zoltan.fegyver[kukac]gmail.com címre írjon.

A Mindennapi magyarságok novelláskötet elektronikus változatát ide kattintva töltheti le.

2016.09.13. 21:49 F. Z.

Borosta

Címkék: nők abszurd nyugdíjas

Felszálltam a villamosra, majd a tiltás ellenére nekidőltem az ajtónak, s kissé roskadt állapotban meredtem az előttem elsuhanó tájra.

Nehéz hétvégém volt. A határidőt nem lehetett kitolni, fontos ügyfélnek dolgoztunk, megfeszítetten, de végül is sikeresen célt érve. A többnapi kanapén való néhány óra alvás, s az éjszakázás nyilván nem előnyösen hatott a külső megjelenésemre: borostám időközben terebélyessé fejlődött. Valószínűleg erre gondolhatott az az idős hölgy is, aki a közelemben ülve, gyanakodva, fintorogva nézegetett. Furcsa hóbort mások méregetése, tudom, nehéz róla leszokni.

– Ezek a mai fiatalok, nem tudják mi az illem – szólalt meg váratlanul egy néptanító vehemenciájával. – Legalább a szakállát nyírná meg rendesen, ha emberek közé merészkedik! – pirongatott.
– Ne haragudjon hölgyem, egész hétvégén dolgoztam, alig tudtam aludni is, sajnos már nem volt erőm erre – mentegetőztem.
– Ez nem kifogás – felelte – az úriember mindig legyen úriember!

Hirtelen mentő ötletem támadt.

– Nézze, először szégyelltem volna bevallani, de kénytelen vagyok. Azt írta a horoszkópom, hogy a Hold és a Jupiter együttállása miatt nem hozna szerencsét, ha borotválkoznék, így egy ideig kénytelen vagyok borostát növeszteni.
– Miért nem ezzel kezdte fiatalember? Hiszen így már minden érthető! – kacsintott rám kedvesen. – Növessze csak tovább a borostáját! – szólt mosolyogva, megpaskolgatta a vállam, majd kitekintett az ablakon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korrajz.blog.hu/api/trackback/id/tr9311703567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása