HTML

Egy csipetnyi magyar valóság...

Aktuális magyar élethelyzetek, kissé ironikus szemszögből, rövid írásokban bemutatva.

Az oldalon található anyagok a szerző tulajdonát képezik, és írásbeli engedély nélkül nem másolhatóak.

Kapcsolatfelvételhez a zoltan.fegyver[kukac]gmail.com címre írjon.

A Mindennapi magyarságok novelláskötet elektronikus változatát ide kattintva töltheti le.

2016.02.05. 19:40 F. Z.

Tragédia

Címkék: abszurd fiatalok tragédia

Hazafelé tartottam a metrón.

A hátam mögül időnként fülsértő, vakkantásszerű kacaj csendült fel. Kutya vagy ember lehet – gondoltam magamban. Próbáltam a könyvemre figyelni, de nem sikerült: az artikulálatlan hang meg-megismétlődött. Kutya vagy ember? – kérdeztem magamtól, és hátrafordultam a hang irányába tekintve.

Nem kaptam választ.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korrajz.blog.hu/api/trackback/id/tr158363524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása